De trainers

LinkedIn trainer Judith de Pagter

Judith de Pagter – LinkedIn trainer

SEO & Google Business trainer Chris Kleingeld

Chris Kleingeld – SEO & Google Business trainer

Geertje Algera – video trainer

Geertje Algera heeft jarenlange ervaring met smartphone reportages maken voor KRO-NCRV. Als geen ander kent zij de uitdagingen van smartphone verslaggeving, maar ook de toegevoegde waarde ervan. Het is haar missie om zoveel mogelijk mensen en organisaties te leren hoe ze met hun mobiele telefoon verhalen kunnen vertellen.

Geertje heeft sinds 2016 haar eigen bedrijf in Utrecht, gespecialiseerd in video’s maken met smartphone. Kijk voor meer informatie op de website: www.geertjealgeramedia.nl

Sinds mei 2017 is Geertje Algera aangesloten bij het platform van desocialmediatraining.nl

Erica Heykoop – trainer afbeeldingen maken voor blogs

Als grafisch vormgever ben ik dagelijks bezig met beeld, vorm en kleur. Ik ben een beelddenker en creëren is mijn passie. Al ruim 20 jaar ontwerp ik logo’s, huisstijlen en andere communicatie-uitingen voor uiteenlopende doelgroepen.
Sinds de komst van sociale media en de smartphone heeft communicatie met beeld een enorme vlucht genomen. De snelheid van informatietoevoer maakt beeld onmisbaar. Het trekt aandacht en wordt vele malen sneller verwerkt dan tekst. Creëren van beeld is in de loop der jaren dan ook steeds belangrijker geworden in mijn werk.

Meer over Erica Heykoop

Sinds 10 jaar heb ik mijn eigen bedrijf Zippy Communicatie. Naast grafische vormgeving maak ik illustraties en animaties. Door het toepassen van beeld, vorm en kleur help ik klanten hun communicatie te versterken. Kijk op: www.zippycommunicatie.nl.

Vanaf februari 2018 geef ik voor desocialmediatraining.nl de training “Knippen Plakken Posten”. In deze training gaan we samen kijken hoe je op een eenvoudige manier een afbeelding kunt maken om jouw doelgroep aan te spreken en jouw verhaal te versterken. Ik vind het leuk om samen met je aan de slag te gaan!

Raymond van Hooft – trainer social media strategisch plan

Raymond is opgegroeid in een echt ondernemersgezin. Na de Economische school startte hij bij Beiersdorf als brandmanager voor Nivea en 8×4 en werkte aansluitend bij top-10 reclamebureaus (o.a. BBDO, Grey, Y&R) voor opdrachtgevers zoals het Nederlands Bureau voor Toerisme, Mitsubishi, Koninklijke Marine, KLM, Mobil Oil en Veilig Verkeer Nederland.

Hij startte vervolgens voor zichzelf. Hij werkt onafhankelijk van èn in samenwerking met collega's bij desocialmediatraining.nl. Stuk voor stuk gemotiveerde, zelfstandig opererende mensen die bewezen hebben in staat te zijn een essentiële meerwaarde te creëren.

Zijn dagelijkse werkzaamheden omvatten: het regisseren, adviseren en/of trainen van communicatiemedewerkers bij het ontwikkelen van een social media strategie. Om vastgelopen projecten vlot te trekken en/of om lang sluimerende ambities te kunnen realiseren. Dit ‘on-demand, on-the-job’. Met de focus op strategie en creatie.

In zijn vrije tijd is hij deeltijd-docent HBO Bachelor: Bedrijfscommunicatie, Interne Communicatie, Marketingcommunicatie en Social Media.

Laura Lolkema – Instagram trainer

Ik ben Laura Lolkema. In 2015 ben ik als freelancer gestart op het gebied van (online) communicatie. Met meer dan 10 jaar ervaring in de marketingcommunicatie heb ik een brede kennis opgebouwd. Bovendien zie ik tijdens mijn opdrachten voor verschillende bedrijven een diversiteit aan projecten langskomen. Zo werk ik bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van nieuwe websites, beheer ik social media, creëer ik content, maar geef ik ook trainingen of maak (offline) brochures.

Als liefhebber van social media en content creatie is het niet gek dat Instagram mijn favoriet is en één van de platforms is waar ik veel mee doe. Ik vind het een uitdaging om het meeste uit de mogelijkheden van Instagram te halen. Daarnaast vind ik het leuk om mijn enthousiasme te delen en kennis over te dragen aan anderen.

Kijk op www.ohlalau.nl voor meer informatie.