Social media regisseur - Raymond van Hooft

Raymond van Hooft is zelfstandig social media regisseur, initieert en coördineert projecten met betrekking tot alle vormen van on- en offline communicatie. Met andere woorden: imago-, verkoop gerelateerde- en interne communicatie.

Hij ondersteunt, adviseert en assisteert management en medewerkers om vastgelopen projecten vlot te trekken en/of om lang sluimerende ambities te kunnen realiseren. ‘On-demand, on-the-job’, met de focus op social media strategie en content.

Een en ander vertaalt zich naar:

  • Deeltijd docent bij het NCOI voor de HBO modules; Organisatie- Interne- en Marketing Communicatie en social media
  • Trainer/adviseur social media
  • Afstudeerbegeleider Communicatie Hogeschool Rotterdam

Raymond heeft gewerkt voor:

o.a. Borstkankervereniging Nederland, Prins Bernhard Cultuurfonds, Natuurmonumenten, Nederlandse Coeliakie Vereniging, Veen Media (Historisch Nieuwsblad, Jamie magazine), Provincie Zuid-Limburg, “Je zal er maar wonen”, QUBI earable, De Kruisvereniging Noord-Brabant, PGOsupport (een kennis- en adviespartner voor partijen die zich inzetten voor cliëntgerichte zorg en welzijn)

Raymond Hooft is verbonden als trainer aan het platform desocialmediatraining.nl.

Trainingen door Raymond van Hooft