Haal meer uit je nieuwsbrief met MailChimp segmenten

MailChimp heeft onlangs het segmentatiescherm aangepast waarmee je de ontvangers van je nieuwsbrief selecteert. Een goed moment dus om dit en enkele handige selectiemogelijkheden te bespreken.

In de onderstaande video zie je hoe het nieuwe segmentatiescherm werkt aan de hand van deze twee praktijkvoorbeelden:

1) Het versturen van een herinnering van de vorige nieuwsbrief naar iedereen die deze nog niet geopend heeft.

2) Het versturen van de vorige nieuwsbrief naar alle nieuwe abonnees in je Audience die zijn toegevoegd sinds het laatste verzendmoment.

Eerstvolgende groepscursus MailChimp
Dinsdag 23 mei 2023 (9.00u – 16.30u)
Nog 1 plek beschikbaar

Onzeker over je MailChimp vaardigheden?

Vraag je je af of alles goed is ingesteld en of het misschien makkelijker of beter kan? Dan word je vast wijzer van een van deze interactieve MailChimp cursussen:

1 dag, Hilversum

0,5 dag

2 + 1 uur

Deel dit bericht met je netwerk: